Zasady zwrotu towaru:

  • Każdy klient ma prawo do zwrócenia zakupionego przez Internet towaru w przeciągu 14 dni. Za pierwszy dzień uznaje się datę odebrania przez odbiorcę towaru.
  • Termin 14 dni na zwrot towaru dotyczy dni kalendarzowych, a nie roboczych. W związku z tym, klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu, gdy poinformował sprzedawcę o rezygnacji z zakupu po upływie tego czasu. 
  • Informację o chęci zwrotu klient powinien przesłać na adres zwroty@karmadlapsow.warszawa.pl w ciągu najpóźniej 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki ze sklepu. Chęć zwrotu towaru nie będzie uwzględniana w przypadku przekroczenia wskazanego terminu rezygnacji.
  • Po przesłaniu informacji do sklepu na wskazany powyżej adres mailowy, klient otrzyma protokół zwrotu produktu, który należy starannie wypełnić oraz ponownie przesłać na adres zwroty@karmadlapsow.warszawa.pl
  • Proces związany ze zwrotem środków rozpocznie się w momencie zwrócenia produktów na wskazany przez sklep adres.
  • W związku z korzystaniem przez Nas z kilku centrów logistycznych, zastrzegamy sobie prawo do wskazania miejsca, na które należy zwrócić/przesłać produkty.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa właściciel sklepu, jednakże zastrzegamy sobie, zgodnie z ustawą, prawo do zwrotu równowartości najtańszej opcji dostawy.
  • Nie przyjmujemy zwrotu Towarów, które zostały otwarte (szczególnie istotne w przypadku witamin, preparatów oraz karm dla zwierząt), uszkodzone, lub posiadają wyraźne znaki użytkowania. Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych np: szelki dla psów i kotów, obroże skórzane lub parciane, kuwety itp... Dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Zwrotom nie podlegają również produkty cyfrowe w tym e-booki, które nasz sklep może oferować.
  • Warto wcześniej upewnić się, że dany produkt zostanie przyjęty przez Nas. Jesteśmy otwarci w tej kwestii i staramy się być w dobrym kontakcie z klientem.
  • Klient ma prawo dokonać zwrotu bez podania przyczyny zwrotu.